قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی وی تات

 

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی {گروه وی تات} و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

1) کاربر موظف می‌باشد تا در هنگام ثبت‌نام و درخواست، کلیه مشخصات خود را منطبق با کارت ملی وارد نماید و کلیه فیلدهای مربوط به مشخصات واطلاعات تحویل گیرنده از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، کدپستی و شماره موبایل می‌بایست کامل و صحیح وارد شوند.

2) در خریدهای آنلاین، مغایرت نام واریز کننده با نام سفارش دهنده،موجب ابطال سفارش خواهد شد و وجه واریزی با هماهنگی مراجع قضایی، فقط به حساب مبدا عودت می‌گردد.

3) در خریدهای تلفنی ، کلیه موارد مشروح در ماده 2 رعایت شده و ارائه اصل کارت ملی هنگام تحویل کالا الزامی می‌باشد.

 

4) موجودی و یا عدم موجودی کالا در انبار وی تات با توجه به نوسانات قیمت و امتناع برخی تامین کنندگان از فروش کالا متغیر بوده و ممکن است موجودی انبار، پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده باشد و اطلاعات مربوط به موجودی و یا قیمت های محصول، بروز رسانی نشده باشند. در نتیجه، مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب نموده و در صورت عدم موجودی کالا، مبلغ پرداختی، به حساب مبدا سفارش دهنده پس از احراز هویت، عودت می گردد.

5) حداقل مدت زمان اقدام جهت ارسال کالای درخواستی، 48 ساعت و حداکثر 7 روز کاری پس از ثبت سفارش و تاییدیه مالی می‌باشد. به طبع، تعطیلات رسمی و تعطیلات پایان هفته به عنوان روز کاری محاسبه نخواهد شد.

6) خریدار موظف است تا پس از دریافت گوشی خریداری شده و در اولین فرصت ، نسبت به انتقال مالکیت یا فعالسازی با کد اعلام شده اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم ثبت به موقع، وی تات هیچگونه مسئولیتی در قبال فعالسازی نخواهد داشت.

7) فروش کالا به اتباع کشورهای دیگر بدلیل عدم امکان احراز هویت، امکانپذیر نمی باشد.

شرایط عودت کالای خریداری شده و استفاده از مهلت تست 10 روزه وی تات جهت محصولات فاقد گارانتی

 

( فروش همکار شامل گارانتی 10 روزه نمی باشد)

 

وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده:

– هزینه مرجوع کالا با مشتری می باشید و در صورت تایید گروه پشتیبانی وی تات هزینه ارسال مجدد کالا توسط گروه وی تات تامین خواهد شد 
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 10 روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات وی تات موبایل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 10 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وی تات عودت شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این خدمات، اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا، مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
 
آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری کالای ارسالی: 
– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات وی تات  اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد. استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
 
آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل کالای ارسالی: 
– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات وی تات اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته‌بندی استاندارد کلیه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله، بدان معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و وی تاتتنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، جبران خسارت خواهد نمود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد. استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به وی تات عودت شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش وی تات ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به وی تات بازگردانده شود.
 
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌گردد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد وی تات در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت، وی تات در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن، هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
 

شرایط گارانتی فاکتور های صادر شده همکار ( فروش عمده )

تمام محصولات فروش عمده فاقد گارانتی 10 روزه سایت می باشد 

-کالا های فاکتور شده به عنوان همکار یا فروش عمده دارای 48 ساعت گارانتی تست می باشد و بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده وی تات هیچگونه تعهدی نسبت به تعویض یا انجام گارانتی ندارد

-تا 48 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری همکار در صورت هرگونه مغایرت در کالای ارسال باید موارد مغایرت را به وی تات گزارش دهد بعد از زمان 48 ساعت مشتری همکار حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نماید

-در صورت هر گونه مغایرت قبل از 48 ساعت فروشگاه وی تات متعهد به رسیدگی به سفارش مشتری می باشد

– هزینه مرجوعی کالا یا گارنتی 48 ساعت تماما با مشتری می باشد و در صورت تایید تیم پشتیبانی وی تات در صورت تایید کالای جدید با هزینه وی تات ارسال خواهد شد 

 
مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت: 
– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش وی تات اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری در سایت موجود است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد آنها نمی‌توان اعلام مغایرت نمود. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری گردد.
استفاده از این خدمات تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود عودت شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
 
مهلت تست 10 روزه وی تات در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

( تمام حصولات که به صورت همکار فاکتور می گردد شامل شامل گارانتی 10روزه نمی باشد )

۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر و یا تغییر توسط افراد غیر مجاز
۳. خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی و باتری غیر اصل و تأیید نشده از سوی سازنده محصول
۴. مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال (IMEI) در کارت گارانتی، بسته بندی و یا در گوشی
۵. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت
۶. نصب هر گونه نرم افزار و برنامه تأیید نشده از سوی سازنده محصول و استفاده از هر گونه لوازم جانبی متفرقه و غیر استاندارد

 

ارائه خدمات گارانتی کلیه محصولات، بر عهده شرکت گارانتی دهنده بوده و وی تات هیچگونه تعهدی در قبال انجام خدمات گارانتی محصولات ندارد.

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی گروه وی تات بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

اطلاعات و مشخصات تمام کالاهای عرضه  شده در فروشگاه اینترنتی گروه وی تات توسط شرکت های سازنده  کالا ارائه می‌شوند. از این رو فروشگاه اینترنتی وی تات هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی وی تات هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از محدوده مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى) نمی پذیرد.

فروشگاه اینترنتی وی تات به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی وی تات شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به فروشگاه اینترنتی گروه فنی و مهندسی وی تات می باشد.

فروش و تحویل سفارش

در صورتی که فروشگاه وی تات به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

تمام محصولات و قطعات الکترونیک وارداتی با قیمت ارز روز محاصبه خواهند شد و اختلاف قیمت در فواصل زمانی مختلف خارج مسولیت فروشگاه خواهد 

تمام کالا هایی که توسط فروشنده های مختلف در سایت برای فروش گداشته شده است توسط گروه وی تات مدیریت می شود در صورت اختلاف بین مشتری و فروشنده گروه وی تات اقدام به حل مشکل خواهد کرد

شرایط برگشت کالا

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق ارتباط با ما به فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۴۸ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.

در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.

خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق ارتباط با مابه فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از ۲۴ ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است

 

قوانین فروش و خدمات فروشنده ها :

تمام خرید ها که از فروشنده های فروشگاه وی تات انجام می شود مبلغ پرداختی تا دریافت کالا توسط مشتری و اعلام رضایت به صورت امانت نزد وی تات باقی می ماند و بعد از اعلام رضایت به فروشنده پرداخت می گردد

در صورت هرگونه مشکل در سفارش ، کالای دریافتی ، خدمات و…  می توانید تا 48 ساعت بعد از دریافت کالا یا خدمات مشکل را به وی تات به صورت مستقیم با شماره 28426949 – 021 بخش پشتیبانی اطلاع دهید وی تات متعهد به پیگیری و رفع مشکل خواهد بود 

در صورت تایید مشتری و پرداخت وجه و گذشت 48 ساعت وی تات فقط متعهد به میانجیگری خواهد بود تا مشکل پبش آمده رفع شود در صورت باقی ماندن مشکل وی تات هیچگونه تعهدی برای جبران خسارت مشتری و فروشنده ندارد

مشتریان عزیز می توانن بعد از دریافت خدمات در صورت وجود مشکل عدم پرداخت وجه به فروشنده را تا 10 روز تمدید نمایند در صورت عدم رفع مشکل توسط فروشنده طی زمان 10 روز تمام وجه پرداختی به حساب مشتری عزیز بازگردانده می شود و وی تات تعهدی نسبت به جبران خسارت فروشنده ندارد

در صورت هر گونه خسارت به وی تات با نارضایتی مشتریان فروشنده متعهد به پرداخت تمام خسارت وارده می باشد 

عرضه کالا توسط فروشنده در وی تات به معنی توافق کامل با شرایط و قوانین وی تات می باشد 

خرید و سفارش از فروشنده های وی تات به معنی توافق کامل مشتری با قوانین و شرایط وی تات می باشد